As-li-93 İstanbul Anadolu yakasında özel hastane doğum ücretlerini paylaşabilir misiniz lütfen 30 haftalığım daha nerde doğum yapıcam karar veremedim 🤦♀️
Semiha89 As-li-93 hastane ve doktorunuzu bir an önce belirleyin ben inanın hiç erken dogum riskim yoktu bir ufak kanama bile yaşamadım ona ragmen 31+4 de suyumun gelmesi ile dogumda buldum kendimi…
Semipermeable As-li-93 ya fiyatlar ne uygun.. ben de normal dogum 10bin kusur medikalpark -liv hastanesi. Acibadem i dusunemiyorum
esideger As-li-93 bezmialem dragos hastanesi ( pandemi hastanesi değil o yüzden rahatça tercih edebilirsiniz) muayne 125 normal ve sezeryan 3250 fiyatı ikisininde.
Deleted5544 Zeyzeyka ahahah evet ya ama o kadar memnunum ki herkes faydalansın istiyorum vallahi işbirliği değil ahahah 😂
hulyatkknt Deleted5544 ve tabiki canan hanimin hastasisiniz ya bişi sorucam canan hanım ya da saadet hanım doğuma gece olsa geliyor mu birde canan hanimin sizde numarası falan var mı paylaşıyorlar mi
Deleted5544 Zeyzeyka ahh sevindim o zaman 😂 burda belki 3-4 kişi gitti önerimle, memnun kalanları gördükce seviniyorum cünkü pandemi olmayan hastane ve iyi bir doktor bulmak gercekten zor ya
Zeyzeyka Deleted5544 evet şişliden geliyorum bide 😃 doğuma gelemem sanırım doğum ekim 5 gibi ama kontrollere geliyorum ve çok uygun şişlide pahalı olduğu için 200 veriyordum pandemi oldu hastanem
Kilmelek Zeyzeyka benim gittiğim yere göre daha uygun doktorlar nasıl bide ultrason cihazları görüntü kalitesi iyimi
RuzgarsMommy Istanbul Kuucukyali Delta Hospital Normal 1800 Sezeryan 2500 Epidural 400 tl Bebek yoğun bakım ünitesi var
SeymaTaylan Ben de çamlıca medipol hastanesine gidiyorum Muayne 100 tl Normal doğum 1750 Zorunlu sezaryen 2200 İsteğe bağlı 4000
Zeyzeyka Kilmelek hastane yeni olduğu için cihazlarda yeni kaliteli görüntü doktorlarda geyet iyi bende şişliden gidiyorum oraya memnunum semra hanıma gidiyorum cana yakın konuşkan
Deleted5544 senathesena arkadasım cumartesi doğım yaptı 1750 tl ödediler. muhasebe 1750 diyo ama telefondakiler yanlıs söylüyo 2000 diyolarmıs. bana brosür verdi muhasebe ordada 1750 yazıyo