Erdeminannesi0219 Mernana Anne18 bende🖐🏻 Ki benim ilk doğumdan sonra yumurtalıklarımda problem oldu adet olamadım vs vs bir sürü problem çıktı doktor kilo vermen lazım dedi hemde 13 kilo 😂9 unu verdim doktora gittik düzelme var dedi ama tam geçmemiş dedi. Çocuk düşünüyoruz dedik diofol diye folikasit verdi. O ay hamile kaldım hemde ilk denemelerde 😂tesadüfmü bilmem ama bence değil ilacın kesinlikle etkisi oluyor🙃
Erdeminannesi0219 Anne18 internetten de baktım şimdi ‘ Folik asit, progesteron seviyesini düzenliyor ve düzensiz yumurtlamanın önüne geçiyor. Bu açıdan doğurganlığı arttırmada da söz sahibi.’ Böyle demiş çoğu uzman.
Eros Canim alakası yok onunla ben kullandım 4 5 ay baktım hamile kalamıyorum bıraktım aradan 3 ay geçti hamile kaldim sonra tekrar başlattı doktor. Stres yapma kendini odaklama inş tez zamanda hamile kalırsın