Mmmerve123 Anne18 ben hamile kalmadan önce doktora gittim planlı gebelik olsun diye bana folidoce yazdı Ve 3 ay kullancaksın deid 2 ay kullandım ilk korunmayı bıraktım hemen hamile kaldım canım. Hala kullanıyorum çünkü gebeliğin ilk 3 ayında da kullanmamı söyledi doktorum
Kmndas Anne18 folik Asit hamile kalmayı etkileyen bi vitamin değil bebek sağlıklı olmasına yardımcı oluyor
Anne18 Tugce1803 yok biliyorum kuzum da 8 ay folbiol kullandım kilo yaptı bende gebe de kalamadım bu folik asiti duydum çok iyiymiş kullanan hemen gebe kalmış o yüzden sordum merak ettım canım
Sdknurr Tugce1803 Aynen yanlış hatırlamıyorsam bende kullandım gebeliğimin başımda düşük tehlikem var die doktor yazmıştı bi kaç ilaç hamile kalınmak için değil di ki zaten hamileydim bi nevi vitamin ilaçı oluyor
Tugce1803 Anne18 yok canım gebe kalmaya yardımcı değil. Folbiol önermem hiç iyi değil, folidoce öneririm ama gebe kalmak için değil, gebelik öncesi için hamile kalırsan diye
Mmmerve123 Kilo falanda yapmadı. Ama doktor hiçbir zaman bu gebe kalmak için demedi bana gebelik öncesi vücudu hazırlamak için dedi yinede etkisi olmuştur diye düşünüyorum
Mmmerve123 Anne18 inşallah tez zamanda hamile kalırsın canım ama bence takıntı yapma stresde çok engel oluyor 💜
Mernana Anne18 ben canım kullandığım ay hemde. Ablamın arkadaşı ve görümcem de folicodeden sonra hamile kalmış
Erdeminannesi0219 Mernana Anne18 bende🖐🏻 Ki benim ilk doğumdan sonra yumurtalıklarımda problem oldu adet olamadım vs vs bir sürü problem çıktı doktor kilo vermen lazım dedi hemde 13 kilo 😂9 unu verdim doktora gittik düzelme var dedi ama tam geçmemiş dedi. Çocuk düşünüyoruz dedik diofol diye folikasit verdi. O ay hamile kaldım hemde ilk denemelerde 😂tesadüfmü bilmem ama bence değil ilacın kesinlikle etkisi oluyor🙃