AybarsMomy bende aslında ilk başta ismine özel olsun dedim bu modelden baktım ama sonra vazgeçtim düşündümde ben kızıma kaldırım Allah nasip ederse o da kendi kızına taksa ay çok güzel olur tabi hepsi hayal rabbim güle güle kullanmayi nasip etsin aldiklarimizi alacaklarimizi