Esraibo1998 mlsmrtgl merhaba canım benim test sonucumda böyleydi ilk başlarda doktor aspirin veriyor hamile kalırsanızda iğne artı asprin veriyor şuan ben 17 +4 günlük hamileyim ikisini birden kullanıyorum
mlsmrtgl Esraibo1998 banada öyle dedi doktor aspirin ile folik asit ve çinko yazdı şimdi hamile kalır kalmaz üstüne iğne başlayacağız dedi .