Benim gittiğim doktor mustafa başbuğ baya iyi bi doktor profesör o bana bu tedaviyi uyguladı tabi siz doktorunuzla görüşüp birlikte karar verin . Birde bazı doktorlar igne kulanmaya gerek yok diyorlar sizin genlerinizde faktörler olmadıkça benim gen bozukluklarım faktör genimde . Sakin doktoru dinlemeyip kulanın o gibi durumda doktor değiştirin çünkü eğer iğnesiz olucak olsaydı ilk bebeğinizi kaybetmezdiniz