Yaseminakkoyunk Bende tam 20+3 te vurdurmuştum ilk dozu 😂 2-3 gün biraz ağrısı oldu ama 2. Dozda ağrım neredeyse hiç olmadı diyebilirim, sadece gece kolumun üzerine uyuduğum için ertesi gün biraz sızladı 🙄 Bebeğime negatif bir etkisini gözlemlemedim ki doktorlar zaten öyle birşey olsa niye aşı olun desin ☺️☺️