dilekgi123 benim de normalde 178. Haftam da olmam gerekiyordu gün verdikleri zaman geçti bende korona var diye uzatıyorlar alımları yavaslattılar sanıyordum 20. Haftaya gelince de aradım sağlık ocagını kaydımın orada olmadığını kaydım neredeyse orada aşı olmamı söylediler bunu başta söylemeyip benim takibimi nasıl yaptılar anlamıs değilim sonunda kayıtlı oldugum yere ulaştım ve aslında benim hiç kaydım oradan alınmamış oldugunu ögrendim. Carsamba günü izlem için gebelik tahlilleri yapacaklar sonra da aşı için ne zamana gün verir bilmiyorum. Aşı 9 ay içinde olmak zorundaymış ama öyle şu hafta bu hafta diye bir zorunluluğu yokmuş o kayıtlı oldugumuz sağlık yerinin hemşirelerinin kendilerince ayarladıkları bir durummuş o yüzden canınızı sıkmayın ben kaç gündür stresten mahfoldum