Kızlar merhaba birşey sormak istiyorum ben şuan 6+3 günlük gebeyim ilk beta hcg 243 2. Beta 3.555 3. Betam > 15000 5+5 haftalıkken doktora gittim doktor gebelik kesesini gördü çapı 20 26 mm dedi fakat yolksalk kesesi yok şuan dedi inşallah gelişir dedi bu arada 10 günlük oksapar 6000 iğne verdi progestan folik asit coraspin kullanıyorum 10 gün sonra gel dedi bakalım dedi merak ediyorum sonuç ne olcak benim gibi şeyler yaşayan olup ve sonucu yazar mısınız 🙏🏻🙏🏻