Günaydın kızlar Bende salı günü Gülnür ciftciye randevu aldım Biz de 21+4 olduk ayrıntılı ultrasona gireceğiz inşallah bu hafta Bakalım doktor bizi kime yönlendirecek Bu arada ben de Gülnür Çiftçiye gidiyorum O bizi hangi doktora yönlendirir bilmiyorum bakalım Hakkımızda hayırlısı ama gidince size yazarım ve bence Şanlıurfa’daki herkes burada aktif olsun birbirimizden kopmayalım sürekli yazışalım 😊😊