Brnr1905 merhaba bende en başından beri gülnur hanıma gidiyordum memnunum da. Koronadan dolayı muayene günlerinde azalma olunca iki defa tuna hanıma gittim ondan da memnun kaldim açıkçası. Doğumda gülnur hanım nasıl sizce memnun kaldınız mı tuna hanım için normal dogum yanlısı diye duydum bende normal istiyorum aklım karıştı biraz, bu arada 35+2 haftalığım zamanım da azaldı.