Msltms
Msltms canım bence eşini böyle sakin olduğu bir zaman diliminde karşına ve ona bunun senin eşinde birşey olmadığını bir hastalık olduğunu ayrıntılı anlat ama ses tonun gayet düşük bir şekilde tansiyonu yükseltmeyerek yada Al eşini de doktora götür eşinle konuşmasını rica et hastalığı direk doktor anlatsın . Seni anlayamıyor olabilir . Biz bile kendimizi tam anlayamazken . Birde imkanınız varsa memeleketiniz felan da olur böyle kafanızın dağılacağı bir yere gidebilmenizi tavsiye ederim , Rabbim eşine de anlayış versin seni anlayabilmesini nasip etsin . Bir de erkekler bizim gibi ince düşünceli herşeyi ayrıntılı düşünebilen varlıklar değiller fıtratları bu , biraz da bizim naif davranarak eşimizi zamanla bazı şeylere alıştırmamız yada normalleştirmemiş gerekebiliyor