Kızlar merhaba tanıyanınız vardır ben bekarlığımdan beri pcosluyum ve adet düzensizliğim var .
Geçen ay clife macun+folik asit kullandım eşime keçiboynuzu kürü yaptım pekmezini içirdim yani elimdeki her fırsatı değerlendirdim ama bu ay da olmadı reglim düzensiz olmasına rağmen geçen aya göre geçen pazartesi regl olmam gerekirdi bende düzensiz diye dedim bir hafta bekleyeyim bekledim şimdi yaptım negatiff Hiç yaşamadığım kadar Belirtileri bu ay yaşadım yumurtlama dönemimde kahverengi akıntım oldu sürekli beyaz akıntılarım oluyordu ara ara kasık ağrım oldu hiç kaşınmayan göğsüm bile kaşınmaya başladı tabi bilmiyorum bunlar ne belirtisi ama bunların hepsini yaşadım kızlar 🥺 Artık ne yapacağımı gerçekten şaşırdım daha öncesinde klomen+çatlatma iğnesi kullandım aşılama yaptırdım olmadı doktorum yumurtan çok güzel tam istediğim gibi diyo bakıyorum yine olmuyo bu yüzden 2 doktor değiştirdim ama ikisi de aynı şeyi söyledi daha henüz 22 yaşındayım gerçekten bazen diyorum keşke evlenmeseydim çünkü yaşadıklarım yaşımdan büyük😢😢 Kendimi çok kötü hissediyorum eşimle sürekli tartışıyoruz bilmiyorum çok çaresiz kaldım gerçekten ne yapacağım inanın artık hiç bilmiyorum ya🥺🥺😢😢