Umutlubirisi nasıl doktor bunlar ya herkez kafasına gore benimki seninkinden cok dusuk cikmisti 36.3 dü doktordan folik asit vermesini istedim yani vitamin ilacı onu kullandim 1 hafta boyunca tekrar test yaptim 245 e cikti sonra doktora gidince folik asit kullandigimi söyledim çok iyi yapmissin dedi ve ikinci geneligim ilkinde kimyasal gebelik oldu ondada bu vitaminden kullansaydim olmiycaktı ama ilk gebelik oldugu icin hicbirsey bilmiyorsun zayifsin bu konularda simdi ikincisi dugu icin daha tecrubeli oluyor insan iyi bir doktora git herkezin soylemesinede kulak asma insanin moralini bozuyorlar ve ben suan 4 aylik hamileyim