Umutlubirisi değeriniz düzenli artmadığı için düşük olma ihtimalini göz önünde bulundurarak ilaç içme, düşecek bebek engelli doğabilir demek istemiş sanırım. İki günde bir kan tahlili yaptırın mutlaka. Dış gebelik de olabilir ve dış gebelik çok tehlikeli bir gebelik türü. Yaşamış biri olarak söylüyorum. Sağlıklı gebelik değilse de dış gebelik olmasın diye dua ediyorum sizin için.