Aslima ben beyaz ekmek, makarna, pilav, meyve ve şekerli tüm gıdaları kestim. Sabahları yalnızca 2 dilim tahıllı ekmek ve standart kahvaltı ediyorum yumurta ve peynirli. Her gün muz yiyordum öncesinde ama muz çok şekerli olduğu için gün aşırı bir elma+süt şekline döndüm ara öğünlerde. Öğle ve akşam yemeklerinde et veya sebze yemeği yiyorum, bol salata tüketiyorum, burada da havuç ve patates içermemesine dikkat ediyorum. Haftada 2-3 defa bulgur pilavı veya kısır tüketiyorum. Bunun dışında bol su içiyorum. 3-4 gün bu şekilde dikkat ettikten sonra ölçümlerim hep normale döndü. Siz de değerlerinizi sürekli ölçüp yazın, insülin dozunuzu düzenleyecektir doktorunuz. Bana bazı durumlarda diyet çözüm olmayabiliyor demişti.