Allah sabır versin çok zor bi durum Emin’im bende ikiz gebeyim erken doğurmak çocuğunu kucağına alamadan kuveze koymak çok zor bi durum inşallah en yakın zamanda evinize dönersiniz hiç üzülme vardır herşeyde hayır hem erken doğan bebekler daha dirayetli oluyor toparlanması daha hızlı oluyor bu günler de geçer elbet 🤲🏻🤲🏻