alaTarsuslu bu guzel kandil gecesinde sizin icinde dua edecegim. Her seyde bir hayir vardir. 21 haftalik bebegi bile yasattilar. Nefesi veren Rabbim, verdigi nefeside ancak rabbim yasatir. Siz olumlu dusununki pozitif olun ki buda bebeginize gecsin🙏🙏