Mrsakar bu mumluklardan yaptırmayı düşünüyordum , isimli çikolata ve küçük cam şişelerde renkli badem şekerleri yaptıracaktım. Bide horoz şeker falan alıcaktım masayı süslemeye. Malesef hepsi içimde kaldı temmuzda doğum ama düzelceğini düşünmüyorum. Dğzelse bile ben cesaret edip kimseyi kabul edemem
