Bugün bir arkadaşımız daha hediyelik postu açmıştı, size de yazayım, ebruliconcept diye bir sayfadan benim arkadaşım doğumu icin oda kokusu yaptırmıştı nişanı için de oradan yaptırmıştı çok memnun kalmıştı, şimdi ben de tohum topu yaptırmayı düşünüyorum bana çok anlamlı geliyor 😊 siz de bir göz gezdirebilirsiniz güzel şeyler yapıyorlar