CananAkdag isadasuk oğlum olsaydı eğer alparslan koyacaktık canım kız bebek bekliyorum 2. Oğlum olursa alparslan koyucam
aysenur30 Bende aynıyım 👋🤷♀️ Eşim Bozkurt göktürk göktuğ alparslan (eltim koydu o elendi bizde ) alperen ismlerini beğendi bende göktuğ da karar kıldım ama arada göktürk mü olsa diyor 😍😂
isadasuk aysenur30 ben full artık bütün öztürkçe isimleri ezbere biliyorum 😁çünkü eşim sürekli araştırıyor Ama bence göktuğ da koysanız göktürk de pişman olmazsınız 👍🏻
aysenur30 isadasuk Anlıyorum seni 🙈😍 bizim şimdiden kız için bile başladı 😂 teşekkür ederim canım inşallah seninde içine sinen bi isim olur koyarken 😍❤️