Arkadaşlar herkese merhaba,22+ 1 günlük hamileyim ve Allah’ın izniyle 30 Ağustos - 4 Eylül arasında bir erkek çocuğu bekliyoruz. Ve bizi tatlı bir telaş almış durumda.
İsim konusunda herkeste olduğu gibi bizde de bir kararsızlık durumu var. Eşim aşırı Türkçü olduğu için Öz Türkçe isimler bakıyor. Mesela Gökbörü , Börü ve ya Ogeday gibi isimler düşünüyor. Ben Börü ismini sevdim. Kendisi ise Gökbörü.
Sırf bunu sormak ve sizden başka Öz Türkçe isim örnekler alabilir miyim diye bu konuyu açıyorum. Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar,sevgiler.