Uysal_ valla canım tavsiye edrim bende ilk öğrendiğimde devlete gitmiştim şehir hastanesi ’ne orda zeliha atak vardı resmen benim pskolojimi bozdu bir daha da gitmedim 1 dk bile bakmadı… soru sorduğumda da sen 9 ay nasıl sabredicen dedi sekreteri desen azarladı. Neşe hanım çok güler yüzlü candan