sumeyye23 Hanımlar 33+2 haftadayız şimdiye kadar devlet hastanesine gittik fakat koronavirusten dolayı özele gitmenin daha sağlıklı olacağına karar verdik özel hastaneye gidenleriniz varsa doktor tavsiyesi doğum ve muayene ücretlerini yazarmisiniz lutfen🙏
Oznuruzun sumeyye23 özel hayat hastanesi ne gidiyorum nazmiye şentürk hanıma muayenesi 130 tl doğum ucretide 2.800 yanlış hatırlamıyorsam
Kupik sumeyye23 esentepe hastanesine gidiyorum bende tavsiye ederim emel kar altundağ doktorumuz memnunum 39 haftaligim
Seviye sumeyye23 doruk yıldırımda Kemal Köroğluna gidiyorum muane ücreti 135 ama doğum ücretini bilmiyorum 😇
Merveblt sumeyye23 Medical park emine hanıma gidiyorum memnunun kendisinden şuan ama doruk hastanesinde embiye hanım varmış orası daha uygun çok ilgili ve Güler yüzlü her konuda yardımcı oluyormuş onuda tavsiye ede bilirim
Mrvhsnkya1 Merhaba ben Esentepe hastanesine gidiyorum çok memnunum hem doktor hem hastane olarak önceki doğumumda oradaydı. Tavsiye edebilirim ☺️
Rum Mrvhsnkya1 Bende anadoluya gdiyorum canım doğum 2750 degilmiydi… bide dogumdan sonra bez flan veriyolar mi ne veriyolar kendin mi getryosun herşeyi sen daha önce de yapmassn m.ettm
Mrvhsnkya1 Rum eşim sormuş ben bilmiyorum o yüzden o söyledi banada. Yok ordan veriyorlar yani senin için olan bezi mi diyorsun