Enis ben derince egitim arastirma hastanesine gidiyorum basindan beri doktorum betül nalbant cok ilgili guler yuzlu her soruya sklmadan cevap veriyor bicir bicir biri belki postu yeni goren arkadaslar olur. 1 kere nazan hanima gittim cok hizli konusuyor ne dedigi anlasilmiyor beni ultrasona koydugunda asistaniyla baska bisey konusuyordu bitmesni bekledim bebegim nasil dedim cevap vermedi 15.20saniye sonra ne demistin canim dedi bebegimi sordum dedim iyi deyip gecistrdi birde o ara dizimde agri vardi krampta oluyordu magnezyum istedim kilo alma dedi bana daha hamileligin basindaydim nasil almiyim 😊 memnun kalmadm yani