Hanif
Evet haklisiniz tabiki. O yuzden devleti degil de özeli sectim. 😊
Yüzyıl Hastanesinde dogum yapan benim arkadasim var o da cok memnun kalmis Yüzyıl'da. Ebeler ilgilendi diyor. Ama doktoruma alistim simdi guler yuzlu ilgili ve bilgili doktoru bulmak sıkıntı olur diye dusundum.
Eşim su siralar yeni is yeri aciyor ee fazla da masrafi olunca... Malum durumlar yani.