rumeysarikaya0958 vallaha bilmiyorum banada bir çok kişi erkek 38 de felan doğar diyorlar bnm görümcemde kızını 41. Haftasında doğum yaptı ama ben o haftaya kadar bekleyememem inşlh 38 içinde doğar hayırlısıyla artık herşeyimiz hazır sabırsızlaştık eşimle 😅😅