Zeynep_bayram Dilan90 ay inşALLAH tatlım. Çok sabırsızlanıyorum artık. Ama sancılarım yeniden azaldı. Rüsmen ümidi kescem, içeride büyütcem artık 😑😑😑😂😂
Dilan90 Zeynep_bayram valla son günler insan beklıyo ha geldı ha gelecek dıye benmde fena bugun bel agrım var kasık agrısıda ama anlamadım bi gecıyo. Bi can acıtıyo bakalım bi bakıcaz kucağımızda kocaman olmuşlar 🙏🙏
Mom46 Zeynep_bayram onlar çok rahatta biz anneler hiç rahat değiliz 😅😅😂😂artık doğsun nolur diye yalvarıyorum etim yırtılıyor artık😣
Mom46 rumeysarikaya0958 doktorumda bana doğum 15-20 Mayıs demişti 🙄acaba 39 haftadanmı o tarihi verdi acaba
Ayca517 Zeynep_bayram son 9 sadece hafif hafif bel agrisi karin agrisi bebek bi bolgede toplanior falan ama dogru duzgun bisey yok nisan yok su yok yarin kntrl var bakalm ne olacak 😭
Nehir66 Ruhat çatı muayenesi oldum 5-6 gün önce doktorumuz normal doğumun zor olur dedi iri bebek 👶 olduğu için sezeryan olacağımı söyledi 😊bu şekilde oldu canım 😊
Ruhat Nehir66 maşallah bebişinize Allah rahat doğum nasip etsin kaç kilo sizin bebişiniz bir arkadaş daha öyle burada bebiş kilolu old için sezeryan olan