Gonay miyom ameliyatı değil de sezaryen sırasında miyom aldırmıştım, 6 yıl geçti üstünden şimdi tekrar hamileyim evet ara ara ağrılarım oluyordu ilk haftalarda ama bunun miyom ameliyatıyla ilgili olduğunu sanmıyorum, çoğu gebelerde oluyor zaten. Hamile kalmadan önce bebek istiyoruz diye doktora gitmiştim miyom falan yoktu, şu an 38. haftadayım hiç bi sıkıntı yaşamadım