Cansuyildirim Zezeze 13. Haftalarda kullanmaya başladım hiç bi zararını görmedim. Hatta hayat kurtarıcım oldu. 34. Haftadayım 3gündür ilacım bitti kaç nöbetçi eczane gezdik yok,bulamadık.Kusmuyorum ama öğürmeler başladı. Yani özetle prilam candır ♥️
Degisken Prilamı kullandığım sürede de kustuğum için boşu boşuna ilaç kullanmayım bari diyerek 2 hafta sonra kullanmayı bıraktım.
Cansuyildirim Bu arada gaviscon çok anasonlu geliyo bana, rennie duo öneririm daha mentollü ve hafif. Son haftalarda oldugum için haftada bi şişeye kadar geldim çünkü cidden alev alıcam 😢
mrvky34 Prilami icip uyusmayan anne var mi? Prilam evet kusturmuyordu ama tum gun yatakta uyuyodum beynim uyusmustu