Zezeze 18 haftalığım hala kullanıyorum kullanmasam halim duman, gözümden ameliyat oldum kusarken zorlamadan dolayı gözümün sinir tabakasında kanama oldu göremiyordum acil ameliyat oldum, şuan bırakmak istesemde bırakamam en ufak kusmada gözüme baskı oluyor doktorumda hiç zararlı içme demedi açıkçası farklı doktorlarada gittim