Bsralemdar Kızlar 35 haftalık hamileyim. 2 gündür karnım gürül gürül. İshal oldum. Başına gelen var mı ? Ne yapmam gerekiyor. Bol su içen birisiyimdir zaten. Yardımcı olursanız sevinirim.
9816tt Bsralemdar bende 33+2 yim benimde dün gece oldu arada oluyor sürekli değil ama doğum belirtisi diye biliyorum bende
GizemBeidokhti Bsralemdar bende günlerdir ishalim bazen agrımda oluyor bacak aralarımda ama sancı bu mu bilmiyorum ilk gebeliğim
Eken Bsralemdar Ben de 36. haftamdayim ve bugun ishal oldum kahve kurusu limon karistirip yiyorum biraz hafiletti canim
Wonderanne Bsralemdar bende 20. haftada 25+3e kadar geçmedi doktora gittim tahlil yaptı amip çıktı dışkıda ilaç verdi geçti ama normalde ishal doğum belirtisi de tek başına ise yediğin içtiğin bir seydendir ağrın akıntın suyun gelmediği sürece tek başına doğum belirtisi de sayılmaz
Wonderanne Bsralemdar olmaz olmaz da dikkat et takip et sancı olacak mı suyun ya da nisanın gelecek mi
Bsralemdar Wonderanne şimdilik öyle bir durum olmadı biraz daha dursun içerde. Hayırlısı inşallah hepimiz hakkında
Songulkaya Bsralemdar bende 34 haftalıgim canım 3 gündür bende de kesmeyen bi ishal var şancı var nst bağladılar dün gece acil de sancim çıktı yatış verdiler ama kabul etmedim serum vurdular. Yarın kontrole gidicem inşallah birşey yoktur 🤲
Bsralemdar Songulkaya sancını hissediyor muydun peki. ? Ben sancı mı değil mi ayırt edemiyorum. Durmazsa bende gidicem doktora.
Songulkaya Bsralemdar Evet resmen doğuruyorum sandım çok fena sancılandım. Nst de düzenli olarak sancim çıktı ama ishalin verdiği şancı mi yoksa bebeğin kasılmalarımiydi bilmiyorum herkes ishal sancisidir dedi yarın şancı çıkmaz inşallah