Merhaba kızlar ilk hamileliğim Ağustosta doğum yapıcam oğluma bir oda yapmak istiyorum hazır çocuk odamız var boş çilek ten bebek odası almayı düşünüyorum bi modeli beğendik eşimle. Daha önce kullanıp memnun olan anneler var mı yada eksileri artıları bilgi verirseniz sevinirim. Herkese hayırlı doğumlar diliyorum ☺️