Kubrakurtulus1002 Mom9272 çok teşekkür ederim canım. Sağlıkla gelsin bebişiniz, güle güle kullansın inşallah❤️
NihalBurak bilaloguzunannesi bebekonforun kendi sitesinde değil mi ? Trendyol da 750 TL orda daha uygunmuş 😊
bilaloguzunannesi NihalBurak aynen kendi sitesi herhangi birşey eksik olursa yardım ederiz dediler çok şükür bir sıkıntı çıkmadı ama yatağı çok iyi degil sonuçta hediye olarak geliyor yatağını degistiricez insAllah 😊
bilaloguzunannesi halsey evet sallanıyor sabitleme aparatıda oluyor istediginiz zaman takıp sallanmadan kullanabilirsiniz 😊
Hayalanne Baby17 ben normal beşik aldım anne yanıda oluyor artık nasıl rahat edersek o sekıl kullanırız
Hayalanne Baby17 https://www.civilim.com/tahterevalli-mika-karyola-anne-yani-asansorlu-naturel-besik-60x120-cm-6002-org?gclid=EAIaIQobChMI7qHg3pGb6QIV0u3tCh0LlQgGEAQYASABEgLMZvD_BwE#bigImageGallery
Gul_yildizz Mom9272 memnun kaldınız mi acaba bir sorun yaşadınız mi ? Ilgileniyorlar mi bir sorun çıktığında?