Baby17 Sepet beşiğim var. 3-4 ay onu kullanacağım ama odası için beşik alacağım sizler nasıl beşik aldınız anne yanı değilde oda da durması için. Önericeğiniz sayfalar siteler var mı
bilaloguzunannesi Baby17 bebekonfordan aldık anne yanı 0-5 yaş arası uygunmuş kullanımı dün geldi bugün kurduk çok güzel oldu 😊
Wonderanne Baby17 BESİKHANE var Instagramda durumum iyi olursa orda büyüyen beşik var bende ondan alacağım şimdilik anne yani için beşik aldım
Nur_nur06 Baby17 https://imgyukle.com/i/rNPi0t cankm yeni aldık ama bayramdan önce gelicek büyüyen beşik aldık tabi fotoğraf çekmediğim için bundan başka fotoğrafı yok beşiğin anlaşılıyormu bilmiyorum
Kubrakurtulus1002 Mom9272 bende oradan almayı düşünüyorum. Büyüyen beşik mi aldınız acaba? Beğendiniz mi ? Fikrinizi paylaşır mısınız
Gul_yildizz Mom9272 memnun kaldınız mi acaba bir sorun yaşadınız mi ? Ilgileniyorlar mi bir sorun çıktığında?
NihalBurak bilaloguzunannesi bende bundan beğendim trendyoldan ama farklı marka bu ay içinde sipariş vereceğim inşallah da siz memnun kaldınız mı bide ne kadara aldınız acaba
bilaloguzunannesi NihalBurak evet memnunuz internette video ile yapımı da mevcut 650 tl ye aldık şuan aynı fiyat 😊 e bebekte bebekonfor satıyor bu beşik kalmamıştı sitesinden aldık bizde 😊
Nevink bilaloguzunannesi bizde bebekonfordan ayni besikten aldik 600 bizimkinde farkli olarak uyku setide var besik guzel gercekten
NihalBurak bilaloguzunannesi bebekonforun kendi sitesinde değil mi ? Trendyol da 750 TL orda daha uygunmuş 😊
Nur_nur06 Baby17 ankarada Pinokyo diye bir yerden aldık sitelerde babamın arkadaşı olduğu için 5000 Tl ye aldık takım olarak