Nuruminci ben eksik dolu hiçbişeyim yok😥 strese de girmiyo değilim ama internet alışverişi hiç bana göre değil. Olmazsa nöbetçi e bebek civil mağzalarından toplu bi sekilde yapıcam bide bizim burda cadde mağzaları var onlardan alırım diye düşünüyorum