Busra221 kıyafetlerini internetten sipariş vere vere tamamladım sayılır. Hastane çıkışı alacağım o kaldı. Diğerleri için virüsün bitmesini bekliyorduk ama bebek odası için %50 indirim vardı, gittik beğendik sipariş verdik. Bayram sonrası badana/temizlik yapacağız. Haziran ortası gibi odamız gelecek. Mayısın 15′inden sonra çıkmayı düşünüyorum. Evime çok yakın karşılıklı Babymall ve E-bebek var. Geçen oda bakmak için gittik 3-5 kişi vardı. Önlem alıp alışverişe çıkacağım 🙈