Canım merhaba ben de en son 24 Mart’ta adet gördüm kan testi yaptık hamileyim ama beta 322 çıktı ultrasonla baktı rahim duvarı istediğim kalınlıkta değil dedi dış gebelikten söz etti ertesi gün başka doktora gidip kan verdim 482 çıktı perşembe günü tekrar kan vereceğim umarım herşey güzel olur. İçini ferah tut 😘