Sum_00 ygmurnurd benim 40 lardayken silik çıktı 2 kez 10 gün sabrettim birdaha baktım elhamdulillah net çıktı hemen hastaneye gitmek istemedim çünkü ben
ygmurnurd Sum_00 Sum_00 Sum_00 yani benimki normalmi canim 4 gün önce silik çıkması doktor rahim duvarın güzel kanaman yok dedi biz ertesi gün hemen gittik hastaneye
Cutebaby Her yere yazmak istiyorum beta hcg ilk değer önemli değiiiiil artış önemliii😊 benim adetten iki gün önce değerim 1di şimdi 36.haftadayız
Merlin00 Ben adetten 2 gun once idrar testi yaptim pozitif cikti. Kan verdim 9 du beta hcg. 4 gun sonra tekrar kan verdim 125 di. Doktor 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Kese ve kalp atisi icin. Olumsuz dusunme. Bnm 9 du. Onemli olan dusuk olmasi degil duzenli artmasiymis. Ki bence senin ki dusuk degil bnm yanimda😊
Ilkhamilelik Benim de kahverengi lekelenmem var hcg ilk öğrendiğimde 56ydı iki gün sonra 123 olmuştu. Ara ara çok az da olsa leke açık kahverengi geliyor. İlk hamileliğim olduğu için çok endişeliyim ben de. Doktor 13 mayısta gel keseye bakalım dedi progestan verdi. Ben 13 mayısa kadar nasıl dayanacağım? İki güne bir 2 kat artması gerekiyorsa 7 mayısta 1000 olması lazım yaklaşık. Gidip yine kan vericem. Şimdiden heyecanlıyım. Ailelerimize bile söyleyemedik ya düşüyorsa ya kimyasal gebelikse diye😞
ygmurnurd Ilkhamilelik bizde söyleyemedik canim sevinmesinler hemen üzülmeyelim sonra diye sende yarın kan ver için rahat etsin Allah korusun bebeklerimizi
Mrwy ygmurnurd bence çok iyi bnm adetten bir gün önce 13idi kan da değerim . Yükselmesi de önemli tabi takiben günlerde
Ilkhamilelik Kızlar birbirimize durum güncellemesi yapıp destek olalım olur mu? En kötüsüymüş arafta kalmak, sevinci kursağında kalmak, ne düşüneceğini bilememek. Rabbim böyle verdi kabulümüz dua edelim birbirimize🤲🏻
Buselensi ygmurnurd valla ben hamileliğimi adetten 4 gün sonra ögrendim ve 300 lerdeydi bemce cok iyi arada 8 gün var