AybarsMomy Burcuyyy 2 ay oldu belki yemiyorum 😢 acaip canımın istediği şeyler var herşeyi evde yapmaktan sıkıldım 🤦 eşim abarttı artık şunu da deneyelim mi evde falan diyor çıldıracağım🙄 muhtemelen çok daha uzun süre dışardan yemeyiz
Aysiscim AybarsMomy aynı benim eşim ya. Ben aşermiyorum beyfendi hergün başka bir şey aşeriyo. Simit, çiğköfte, lahmacun, pide, künefe😅 çoğunu denedik çiğköfte konusunda ısrarcıyız şimdileri de😂 gerçekten dışarda satılan ne varsa onları istiyor hep
Greyy90 Burcuyyy maalesef virüs olduğundan beridir sipariş vermiyorum evde kendim yapmaya çalışıyorum canımın istediklerini .
AybarsMomy Aysiscim aynen canım telefonda izleyip izleyip hadi deneyelim diyor hakikaten bizim yerimize aşeriyorlar galiba 😂 hayır yani karantina çıkışı kaç kilo olcam bilmiyorum artık 🤦♀️
Aysiscim AybarsMomy aynen yaaaa ben karantinaya kadar çok iyi gidiyordum şimdi baktım vaziyet o kadar da iyi değil. İşin kötüsü eşim yiyip yiyip kilo almayan sıskalardan her gün tartıya çıkıp beni çıldırtıyor 😂
Degisken Dışardan aldıklarımı mikrodalgada yüksek ısıda ısıtıp yiyorum. Ama yine de almamayı tercih ediyorum. Marttan beri 3..4 kez sipariş vermişimdir.
AybarsMomy Aysiscim hahaha Allah’tan eşim benimle birlikte kilo alıyor en azından ona sinir olmuyorum😂😂
Sezensu Burcuyyy yemiyorum ama canım aşırı derecede burger istiyor ya evde yaptık köfte ile o dışarıdaki gibi olmadı burnumda tütüyor resmen geçsin ilk gidip burger alacağım 😢😢
Sum_00 Sezensu burger sipariş versene yemek sepetinden ve çok kampanyalı oluyor 30 liraya 4 tane geldi bize 😂
zeyzey95 Sezensu ayy ben lisede burger king de çalıştım her gün yerdim bağımlılık yaptı izin günlerimde dışarı çıkınca yine burger yerdim. Şu an deli gibi istiyorum ama adresime gelmiyo Yemeksepeti. Şu günler bitsin ilk işim gidip yemek olacak
Snmdnz Burcuyyy 2 aydir yemiyoruz sadece gecenlerde canmin cektigi birsey vardi bildigimiz yerden hevesim gitcek kadar siparis verdik onu yedim canm
fosforlukalem Burcuyyy Ben de eşi aşerenlerdenim. 2-3 hafta kadar önce hastaneden dönerken eşimin canı bişeyi çok çekmiş 😅😅 eve gelirken aldık yedik sadece. Onun dışında yaklaşık 1.5 aydır ekmeğimizi bile kendimiz yapıyoruz 😊
Burcuyyy 1994ozg hergün farklı yemek yapmaktan yoruldum aynı seyleri yemekten yoruldumnnormalde hep dışardan yerdim simdi güvenemiyorum