kızlar selam,öncelikle herkese sağlıklı günler diliyorum.Yaklaşık 3 gün önce gördüğüm inanamadığım bir şeyi anlatıcam sizlere.Ben elenatal1 kullanıyordum bu zamana kadr ,şuan 20 haftalığım neredeyse 1 hafta önce sağlk ocağndn decavit ve vegaferon verdiler.Kullanmaya başladım fln derken geçenlerde mutfakda aceleden vitamnlerimi alayım dedim ve decavit bir bardağın dibinde kalan suya düştü elimden düşürdüm.Neyse o an acelem var tabi takılmadım diğerini açtm içtm hemen flan onu orada unuttum ben.İçeriye eşimn yanına gittim ve uyuyakalmışım.Yaklaşık 2-3 saat sonra (belki o kadar bile değil bilmiyorum) mutfağı toparlamak için girdiğimde o bardağın dibindeki suyla birkkte o hap siyah küfle şişmiş ve pamuk pamuk gibi bi görntye sebebiyet vermişti..Şok geçirdm bu nasıl olur yani anlamadım bileşenler suyla birlikte böyle bi sonuçmu yarattı bilmiyorum.Belki normaldr de ilk defa denk geldm irite oldum.Midemde ne hale geliyodr km bilr diye düşünmekdn alıkoyamıyorum kndimi.Neredeyse 3 gün oldu ben decaviti içemiyorum o görüntüyü hatırlyo midem bulanıyor.Böyle bişye denk gelen arkadaşlar varmı yada bilgisi olan ? bu normalmidir ki ? 😶🙄