Byzalya Cupkek Cupkek ağrı kadınlarda ve karnımın az aşağısında sürekli adet kanamam gelecek gibi oluyor
Hazal9191 2subat benim gebelik kerimde hep sancı olurdu oldum olucam derdim olmazdı yani agrıyı baz almayın
Byzalya Hazal9191 şiddetli sancılarmıydı peki benim 2 gündür hafifdi ama bugün uykudan uyandıracak kadar şiddetli korkuyorum ya adet olursam diye
Ayseg1 2subat büyük ihtimalle hamilesin canım bende adetime 3 gün kala test yaptım ikinci çizgi silik çıktı ve hamileyim
2subat Cupkek Benimde kasık sancım var canım hatta bazen sırtım falan da ağrıyo biraz daha zaman geçsin gün6içinde test yapıcam
Hazal9191 Byzalya inan adet kadar şiddetli oluyordu bazen birde kan görursen hemen adet oldum düşüncesine kapılma canım o bir işarette olabilir tabi bundan önce afetlerin hep düzenli ise arada bir gecikmen oluyorsa bilemiyorum
DuyguYazgan Byzalya canım ben de 4 gün geçtiğinde yapmıştım silik çıktı birkaç gün daha bekle tekrar yap istersen.
Byzalya Hazal9191 pempemsi bir kan ile karşılaştım az önce alt üst oldu bütün hayallerim tekrar düşük yaşamaktan korkuyorum.
Hazal9191 Byzalya canım dur sakin ol işaret olabilir bak ben 6. Hafta dayım kanamam var Dr normal dedi öyle düşün sakin ol panikleme
Byzalya Hazal9191 diğerinde de böyle olmuştu kanda öğrenmiştim ertesi gün hafif lekelenmeyle başlayıp düşükle sonuçlanmıştı inşallah yine aynı durumu yaşamam 😔
Wonderanne Byzalya biraz daha bekle bir hafta kadar adet olmazsan kan ver çok silik görünüyor ama ne zaman çıktı ilk 10 dk doğru sonuç veriyor cunku
Wonderanne Byzalya o zaman biraz bekle adet olmazsan kan ver çünkü çok hafif muhtemelen varsa bile geç döllenme baya küçüktür bebek