Byzalya Kızlar adetim 3 gün geçiktğ erken gebelik testi yaptım test negatif bugün normal gebelik testi yaptım ikinci çizgi çok fazla silik çıktı fotoğraf yükleyemiyorum fotoğrafda görünmüyor çünkü hamile olabilirmiyim bir şey söyler misiniz
Seydahakan Byzalya ben de 2 haftalıkken öğrendim kuzum ve çok silikti doktor hatta bana dediki 2 haftalıkken öğrenmen mucize demişti, çok silikti kan testi vermiştim değerim 24 cıktı 10 üstü hamile demek oluyormuş sende kan testi ver kuzum
Deletedmom262 Byzalya kan testi yapin. Benim idrar negatifken kanda degerim 10 cikmisti. 10 ve ustu gebelik 🌸
DuyguYazgan Byzalya canım ben de 4 gün geçtiğinde yapmıştım silik çıktı birkaç gün daha bekle tekrar yap istersen.
2subat Ya kızlar bende test yaptım benimde silik çıktı birde böyle adet olacakmışım gibi sancılarım var normal mı sizce
Byzalya 2subat benimde çok fazla sancım var aralıklı aralıklı oluyor ama heran adet olacakmışım hissi vücudum da
Hazal9191 2subat benim gebelik kerimde hep sancı olurdu oldum olucam derdim olmazdı yani agrıyı baz almayın
2subat Byzalya Evet gördüm benimde böyle sayılır adet sancıları gibi sancın oluyor mu bugün tekrardan test yapıcam
Byzalya ayseguloks açıksası korkuyorum kan vermeye daha önce bir düşüğüm oldu çok cahildim ve yeni evliydim direk kan testi ile öğrendim öğrendikten birgün sonra kanamam oldu aynı şeyi yaşamamak için biraz daha beklemeyi düşünüyorum
ayseguloks Byzalya bende 2 düşük yaşadım 3 hamileyim onun öncesinde folik asit kullanmaya başladım d vitamini b12 falan , hamileliğimi öğrenir öğrenmez de doktor bana kan sulandırıcı iğne verdi . Tedbir bizden gerisi allahtan 🤲🏻🤲🏻
Elifyusuf41 ayseguloks kan pıhtılaşması testi yaptı mı direk mi verdi canım bende düşük yaptım 8 hafta olması gereken bebeğim 5 haftada kaldı gelişemedi kalp atışlarını duyamadık
Byzalya Cupkek Cupkek ağrı kadınlarda ve karnımın az aşağısında sürekli adet kanamam gelecek gibi oluyor
2subat Cupkek Benimde kasık sancım var canım hatta bazen sırtım falan da ağrıyo biraz daha zaman geçsin gün6içinde test yapıcam