gamzekubra Sigortalı çalışan veya bağkurlu olan anneler analık raporları ve ödemeleri ilgili merak ettiklerinizi sorabilirsiniz 🤗
Sldglsn gamzekubra Bağ-Kur’lu bi anne olarak 32. Haftada iş görememezlik raporu aldım ancak sonrasında yapmam gerekenler hakkında peke bir fikrim yok🙄
Mrvcnn gamzekubra 6 yıldır aynı Özel bi firmada sigortalı çalışanım suan 28 haftalık hamileyim ama virüs yüzünden önce ücretli izine ayırıldım şimdi de kısa çalışma ödeneğinden yararlanacakmışım normalde virüs olmasa 32den sonra çalışabildiğim kadar çalışıcaktım şirketim hamile personelleri virüs bitene kadar çalıştırmayı düşünmüyor ben illa 32de rapor almak zorundayım galiba aklım çok karışık haklarım konusunda kısa çalışma ödeneği doğum parasını etkileyecek mi doğum parası ne zaman alınır aslında doğum parasıyla ilgili ne varsa bilgilendirirmisiniz rica etsem
Bettyss gamzekubra bende öğretmenim 32. Haftamda çalışabilir aldım nisan sonunda, mayıs sonunda bitiyor ödeme için doğum sonrasında mı başvuracağım? Ve ödeme ne zaman yatıyor bilginiz var mı
Nur-94 Hastane gamzekubra hastaneden calisamaz raporu aldim 32. Haftamdayim baska yapmam gereken bisey varmi acaba ?
gamzekubra Sldglsn herhangi bir borcunuz olmamask Halinde rapor tarihinizden geriye bir yılda 90 priminiz var ise e devletten 4b işgöremezlik rapor beyan bölümünden raporunuzu bildirmeniz durumunda doğum yapınca SGK’dan ödemeniz yapılır
Cnmltm Sldglsn bagkur da fark ediyormu bilmiyorum ama 32. Haftada aldıgın raporla doguma kadar devam ediyon dogum yapıp hastaneden cıkarken tekrar 2 aylık bir rapor veriliyor size ödemeyide raporlar bitince alıyosunuz zaten
gamzekubra Mrvcnn canım ödeme için rapor tarihinden geriye dönük bir yılda 90 gün prim olması lazım. Doğum yapmadan herhangi bi ödeme yapılmaz. Doğum yaptıktan sonra hastane doğum öncesi raporu kapatıp doğum sonrası raporu açar. İşyeri aylık bildrrse raporu aylık ödeme alırsın toplu bildirise toplu ödeme yapılır. Rapor ücreti hesaplanırken rapor tarihinden geriye dönük 3 aydaki ortalama günlük brüt kazanca göre ödendiği iççn kısa çalışmaları ödeneği aldığın sürece kazanç düşük bildirilecektir. Tabiki ücretin tutarını etkileyecek
actombo81 gamzekubra 2019 yılından 6 aylık bir Bağkur prim borcum var. Nisanda sigortalı işe başladım. 12 haftalığım. Doğum parası alamaz mıyım?
SeHer1909 Enn merak ettiğim soru kısa calısma ödeneği bu parayı etkileyecek mi ? Ben Mayıs’ta Haziran temmuzda da alacağım kısa calısmayı ama haziranın 2. Haftasında 32 oluyoruz temmuzdaki kısa calısma paramı alabilecek miyim raporum buna engel olacak mı acaba?
gamzekubra SeHer1909 Kısa çalışma ödeneği alındığı dönemde geçici iş göremezlik ödeneğinin başlaması durumunda geçici iş göremezlik ödeneğine konu olan sağlık raporunun başladığı tarih itibarıyla kısa çalışma ödeneği durdurulur. Rapor parası ödenir. İkisi aynı anda ödenmez
gamzekubra Bettyss Eğer skklı çalışaniseniz ; Doğum yapmadan herhangi bi ödeme yapılmaz. Doğum yaptıktan sonra hastane doğum öncesi raporu kapatıp doğum sonrası raporu açar. İşyeri aylık bildrrse raporu aylık ödeme alırsın toplu bildirise toplu ödeme yapılır. Emekli sandığına bağlı çalışansanız size rapor ücreti ödenmez.
Tulay88 gamzekubra merhaba bende 30 haftalık hamileyim kısa çalışma ödeneğinden faydalanıyor şirket 170 sgk aradığımda aynı şekilde son 3 aylık brüt maaşa bakıldığı için doğumdan sonra ödemenizi eksik alırsınız dedi daha sonra bir tanıdık vasıtasıyla sgk müdürü ve müfettişle görüşmenize istinaden aradaki farkı da ıskur yatıracağı için oradan da prim ödeneceği için bi kaybınız olmaz denildi insallah öyle olur
SevilayBayram gamzekubra bnde bunu merak ediyodum. Sizce ne kadr etkilerr . Mesela ocakta doğum yapan arkadaşım 9500 aldı. Temmuzda doğum yapıcam inş bn. Sizce ne alırız
beriufuk gamzekubra böyle olması çok kötü brütüm cok düşüyor😕 yani bu özel bir sürec bununla ilgili bir düzenleme olmayackmı yani🙄🙄
gtopraklar gamzekubra gamzekubra bağkurlu annelerin alacağı neye göre hesaplanıyor? Kesilen faturaya göre mi ödemem prime göre mi? Şu an alt sınır 900 TL cinsi düzenli prim ödüyorum. Toplu ne kadar alabilirim? Asgari ücrette 7bin TL civarı imiş ödeme. Bunun altında düşmez sanırım
gamzekubra Cnmltm ödeme ssklı çalışanlarda işveren bildirimine bağlı, bağkurlularda sgkda işleyişine bağlı ödenir. Rapor bitince ödeme yapılır bilgisi kesin ve net değildir
SeHer1909 gamzekubra kısa çalışma ödeneği süresince işten çıkarılma durumu söz konusu değildir di mi ? Ben LGS ye öğrenci hazırlıyorum öğretmenim ama özel kurumlar malum Haziran’da hocam artık işin bitti demez umarım. Haziranı da yatırsa sonrası için rapor devreye girince bir maliyetim yok sanırım işverene
gamzekubra Nur-94 yok canım sen doğum yapınca işyerinde raporunu onaylayıp sglya bildirmesi halinde rapoe tarihinden geriye dönük bir yılda 90 gün prim varsa ödemen yapılır ayrıca bi işle. Yapmana gerek yok. Eğer bağkurlu isen e devletten bildirmelisin
gamzekubra Sldglsn sgkya ait borç olmamask gerekir. Muhasebecinşn dışında sizde işlem yapabilirsiniz. E devlette sosyal güvenlik kurumu bölümünde 4b iş göremezlşk beyan işlemleri menüsünden bildirim sağlayabilirsiniz
gamzekubra SeHer1909 3 ay işten çıkışlar Cumhurbaşkanı kararıyla yasaklandı. Çıkış yapılırsa cezası var . Raporunuzu başlatınca işverene maliyet açısından bi yükümlülük olmayacaktır
Emrasf Ben özel sektörde çalışıyorum. Şuan 25 haftalığım, 45 gün önce 10 ar gün 3 defa rapor aldım, daha sonrasında iki hafta ücretli izin kullandım. Tabi raporluyken sigortam eksik yattı bu durum doğum paramı etkiler mi?
Gull2110 gamzekubra canım SGK borçları dediğine ödemeye devam ettiğimiz üniversitede aldığımız geri ödemeli burs kredi dahil mi sorum teşkil etmez değil mi doğum parası almamıza
Kkggee gamzekubra gss borcundan bahsediyorsunuz sanırım benim 350 lira gibi bir tutar görünüyor bunu ödemem mi gerek doğum parası almam için ?
gamzekubra Tulay88 kısa çalışma.ödeneğinde sağlık sigortası işkur tarafından karşılanır maalesef doğum ücretini bu durum olumsuz etkiler işkurun ödeneği primlee hesaplamaya dahil değildir