Yusufveannesi meleklerimm2 çocuk doğuruyorsak bunlar başımıza gelecek işte 😂benim de gögüs ucum ve vajinam karardı 😁yine buna şükür
meleklerimm2 Yusufveannesi canım benim ikinci gebeliğim ilkinde hiç böyle sorunum olmadığı için bunda birar şaşırdım o yüzden sordum tabikide bunada şükür sonuçta iki tane meleğim olacak ama yinede insan soruyo işte .
Tamam deletedmom76 çok iyiymiş ben de asla bitmedi.6 seyanstan sonra 6 ayda bir gitmek zorunda kaldım.toplam 12 seans gittim
Aslihusein meleklerimm2 Benim göğüsüm kapkara ve etrafında damarlarım kıpkırmızı çok kötü duruyor bakalım doğumdan sonra geçicek mi😒
gnc merveonl kız kardeşimin de olmuş ama geçmiş birde srnin görünmeyen yerde Benin boynumda sanki kirli yıkanmıyormuş gibiyim 🙂
Bsrayldrm gnc inşalllah geçer ya bende et beni çıkmaya başladı bide burda aile doktorları onları alıyor ücretsiz bende randevu alıp aldırcam boynumdakiler hamile kaldığından bu yana iki misli oldu
jrarya Mis0801 hala gögüslerimi görünce ki bakmamaya özen gösteriyorum kremlerimi sürerken ve vücudumu görünce ağlamak istiyorum 😣
Kubar Zagrozunannesi benimde öyle ya felaket bişey böyle hani göğsün ucu kahverengi olurya benim bütün göğüste bir kahverengilik var geçer inşallah geçmezse çok üzülürüm
Miniminilina 9 aydır kese yaptım.karnım burnumda.yok anacım geçmiyor.hormonal😁ne zaman doğurucaz ,geçer inşallah.özel bölge,kol altı,gögüsler,göbek kısaca ben bir arap bacıyım🧕🏿