Kızlar ben 26 haftalık hamileyim bu haftaya kadar maşallah hiç sıkıntı yaşamadım (kilo hariç 10 kiloyu devirdim şu an)
Benim sorum şu gün içinde hapşırdığımda ya da ufaktan öksürüğümde kasığıma biri bıçak saplıyor sanki baya canım yanıyor. Haftaya şeker yükleme için gidicem Dr a sorucam da size de danışayım dedim var mı benim gibi olan 🤔