ben 8 senedir bekliyorum kurtajimda tüp bebek sonrası kimsyasal gebelikti. korunmayı bile bilmem ben o denli yani. kurtaj sonrasida hic aklimiza gelmedi adet görmeyince korkudan gittim öğrendim hala enfeksiyonlu sıkıntılı gebeligim var Allah sonunu getirsin. Rabbimin haznesi cooook geniş kimsenin kucağını boş birakmasin insaAllah. dualarimdasiniz..