edaomereymen Ne güzel 💕 Rabbim bana da nasip eder insallah , dua edin kız 😂 psikolojik olarak çok iyim çok hazır hissediyorum kendimi, ilk gebeliğimde çok kıymetliydi ve çok hevesliydim ama kayıp olunca ikincisine daha farklı bi heves oldu , bu ay olur insallah hamislerin duası kabul olur bol bol dua istiyorum 🙋🏻♀️