Ayra020 Bende yarın giriyorum 38e 15günümüz kaldı inanamıyorum bazen 😂 bende artık alt tarafımda hareketler hissediyorum kasım agrısıdr vs ve cok terleme oluyor yemege gelince hemen mıdemden bosalıyo bebek sömüryor annelerini 😊bulantı yok ama ishal bendede var özellikle terledikten sonra hep sancılı tuvalete kosuyorum ishal sancısı bile beni benden alıyo dogumu napcaz soruyorum kendıme umarım şaşırtıcı bı sekilde kolay gecer dogumlarjmız😊