yuksell07 benimde ilk çocuğumda Hiç bir sıkıntı yoktu. Şimdi hamileyim ama öncesinde 2 düşük yaptım. Bunda da test yapip öğrendikten sonra kanamam oldu hemen randevumdan önce gittim doktoruma. Baktı kese biraz bozuk gibi dedi.hemen progestan ve ecopirin başlattı. 1 hafta sonra kese düzelmişti. Sonrasında da hemen oksapar başlattı. Kan sulandırıcı iğne. Hem ecopirin hem iğne kullanıyorum. Şuan çok şükür iyi gidiyor. Histeroskopi den önce pıhtılaşma için test yaptırın